Features

Online kaartverkoop

 
Verkoop kaartjes met onze state-of-the-art ticketshop via mobiele telefoons, tablets en computers. De shop kan volledig gestyled worden zoals je eigen website – zelfs de HTML van de shop is aanpasbaar. Als je nog een stapje verder wilt gaan is er een volledige API beschikbaar waarmee een website gekoppeld kan worden. Uiteraard zijn voor online marketeers alle middelen voor analyse en conversieoptimalisatie beschikbaar.
 

Responsive ticketshop

Spreiding

 
Verkoop kaartjes voor losse voorstellingen, rondleidingen en publieksactiviteiten. Daarnaast is het mogelijk publiek te spreiden via tijdsblokken waarbij de capaciteit per blok bepaald kan worden. Voor evenementen met piekverkoop hebben we een prijswinnend wachtrijsysteem dat ervoor zorgt dat bezoekers ook bij grote drukte rustig hun kaartjes kunnen kopen.
 
Virtuele wachtrij piekverkoop

CRM

 
Het kunnen stimuleren van herhalingsbezoek wordt steeds steeds belangrijker. Z-Tickets heeft uitgebreide CRM functies, zoals opt-ins, loyaliteits- en spaarprogramma’s, donaties, klantenpassen, vriendenprogramma’s en de mogelijkheid om de bezoekersdatabase te ontdubbelen. Het maakt voor Z-Tickets niet uit via welk kanaal een kaartje verkocht wordt, zowel in de webshop als in de kassa zijn alle CRM functies beschikbaar.
 
CRM Selectie bezoekersdatabase

Wederverkoop

 
Met Z-Tickets verkoop je makkelijk kaartjes via je eigen wederverkopers en VVV kantoren, hotels en andere partners, zowel fysiek als online. Ons moederbedrijf Jewel Labs is de initiator van een groot aantal kaartverkoopnetwerken en kan de administratieve rompslomp rond de kaartverkoop via wederverkopers volledig uit handen nemen.
 
Wederverkopers

Rapportage

 
Z-Tickets verschaft real-time inzicht in de voortgang van de kaartverkoop. De uitgebreide rapportages zijn vanaf iedere locatie opvraagbaar. Naast de standaard rapportages is het mogelijk om maatwerkrapporten te laten maken, waarmee informatie in iedere gewenste vorm beschikbaar kan worden gesteld. De komende periode zullen steeds meer rapporten ook voor de mobiele telefoon beschikbaar worden.
 
Rapportage op mobiel

Support

 
Ons supportteam regelt in nauw overleg de implementatie van Z-Tickets binnen je organisatie en helpt je graag om het maximale uit je kaartverkoop te halen. Vragen van bezoekers kunnen efficiënt door ons klantcontactcentrum C-Helden afgehandeld worden, zowel tijdens kantooruren als daarbuiten.
 

Connectivity

 
Zoals het een modern kaartverkoopsysteem betaamt is Z-Tickets makkelijk koppelbaar aan andere applicaties. De API van Z-Tickets is een van de meest uitgebreide in de markt en ondersteunt zowel het programmeren vanuit een derde applicatie als kaartverkoop via een gekoppelde website of app. We draaien onze hand niet om voor koppelingen met ledenadministraties, CRM pakketten, data management platformen of boekhoudingen. We zijn benieuwd naar je wensen!
 
 
Hebben we je interesse weten te wekken en wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met Peter van Wijngaarden, peter@jewellabs, 06 – 20 46 16 34